ッ✘دختر خیـــــآل پردآزッ✘
بیاموزیم


نظرات شما عزیزان:

shima
ساعت20:16---2 بهمن 1394
بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بی‌وفاست.

دخترک اسفند
ساعت12:22---1 بهمن 1394
ــــــاور کن

خیلی حـــــــرف است...

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی

که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای


zahra(دخترپاییزی)
ساعت17:56---24 دی 1394
صدای خنده ی خدا را میشنوی...
دعاهایت را شنیده است....
و به انچه محال میپنداری میخندد....

موفق باشی وبلاگت زیباست


-
ساعت17:13---23 دی 1394



خانه دوست كجاست؟

در فلق بود كه پرسيد سوار

آسمان مكثی كرد

رهگذر شاخه نوری كه به لب داشت

به تاريکی شبها بخشيد و به انگشت

نشان داد سپيداری و گفت

نرسيده به درخت

كوچه باغی است كه از خواب خدا

سبزتر است

و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است

ميروی تا ته آن كوچه

كه از پشت بلوغ سر به در می آرد

پس به سمت گل تنهايی می پيچی

دو قدم مانده به گل

پای فواره جاويد اساطير زمين می مانی

و تو را ترسی شفاف فرا می گيرد

كودكی می بينی

رفته از كاج بلندی بالا

جوجه بر می دارد از لانه نور

و از او می پرسی

خانه دوست كجاست؟


-
ساعت14:51---15 دی 1394

بعضیااااا یه جوری رفتار میکنن

که باید بهشون گفت

عزیزم درسته ایران جنگل زیاد داره,

اما شما داری تو شهر زندگی میکنی.

یا برگرد پیش دوستات یا آدم باش خواهشا!


زهرا
ساعت14:12---30 آذر 1394
سلام عزیزم
مرسی از حضورت
وبت عااالیه
خوشحال میشم بیشتر بهم سربزنی


لیلی
ساعت21:35---24 آذر 1394
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی
برایت شوق آرزو می‏کنم . آرامش آرزو می‏کنم
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی


miss mahya
ساعت18:28---24 آذر 1394
خخخخخ مرسی اجی
پاسخ:خواهش میکنممم


دخترک اسفند
ساعت18:24---24 آذر 1394
دوست مثل یه جاده میمونه تا هست همیشه نگران هیچی نیستی وقتی میره مثل جاده تنها میشی ممنون هستی

دخترک اسفند
ساعت18:22---24 آذر 1394
✘همــه چیـز آرام اســت...

دل مــن استثنـــاســت ...!!!!!!!!✘


دخترک اسفند
ساعت18:20---24 آذر 1394
دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد . .


مریم
ساعت17:47---24 آذر 1394
سلام اجو وبت خیلی خو.شمله اگه موافقی بلینکیم بسر بگو مرسی منتظرما...

دخترک اسفند
ساعت17:46---24 آذر 1394
.. ♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜

مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطرنجی هـم در مــیان نـــبـود !

ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود …

که دیگــر نـیست...
+
+


zahra(دخترپاییزی)
ساعت16:58---23 آذر 1394
سلام اجی
وبت عالیههه
موفق باشیییییییییی
به منم سربزن
پاسخ:مررسی الان میام


نرگس
ساعت11:46---23 آذر 1394
عزیزم خوبی درس ومدرسه خوبه

نرگس
ساعت11:45---23 آذر 1394
کینه ای نیســـــــــــــــــــــــــــ ــتم اما بدی ها رو یادم میمونه جبرانشون میکنم. کـــــــیــــــنــــــه ای نـــــــیــــــســــــتـــم ولـــــــی آلـــــــزایــــمـــــر هــــم نـــــدارم... بـــدی هـــــا رو مـــــثـــــل خوبــــــیـــــا یـــــادم مـــــیـــمــــونـــــه و جـــــبــــــران مـــــیــــکــــــنــــــم.

نرگس
ساعت11:44---23 آذر 1394
آفتاب را
دوست دارم
به خاطر پیراهن‌ات روی طناب رخت ...
باران را
اگر که می‌بارد
بر چتر آبی تو ...

و چون تو
نماز می‌خوانی
من خداپرست شده‌ام ...


miss mahya
ساعت20:42---22 آذر 1394
اپم آجی...کامنت = جبرانـ

محمد
ساعت18:22---22 آذر 1394
عشق همچون توفان سرزمین غبار گرفته وجود را پاک می کند و انگیزه رشد و باروری روزافزون می گردد .

(علی) sorena
ساعت10:31---22 آذر 1394
سلام عزیزم
تا زمانی که زندگی هست امید وجود دارد
خیلی خوب بود سپاس


لیلی
ساعت21:25---20 آذر 1394
نشود فاش کسی آنچه میان من و توست

تا اشارات،نظر، نامه رسان من و توست



گوش کن با لب خاموش سخن می گویم

پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست



روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست



گر چه در خلوت راز دل ما کس نرسید

همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست



گو بهار دل و جان باش و خزان باش ، ارنه

ای بسا باغ و بهاران که خزان من و توست



این همه قصه ی فردوس و تمنای بهشت

گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست



نقش ما گو ننگارند به دیباچه ی عقل

هر کجا نامه ی عشق است نشان من و توست



سایه ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر

وه ازین آتش روشن که به جان من و توس


ساحل
ساعت20:33---20 آذر 1394
اشکال نداره قربونت

dehkadehvolleyball.loxblog.com


ساحل
ساعت18:34---20 آذر 1394
بهار جووووونم بی معرفت شدی . خیلی از دستت شاکیم مگه ما با هم تبادل لینک نکرده بودیم من تو رو لینک کردم تو هم من و لینک کردی ولی الان میبینم که اسم وب من نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ:واییییی ببخشید یادم رفت حالا ادرس وبتو بده لینکت کنم


mišs.asal
ساعت16:38---20 آذر 1394
Slm
Webloge zibaii dari aZzm
Mmnon k behem sar mizani
.
.
.
Https://telegram.me/bahawrii
Caption & dep text


سارا
ساعت15:38---20 آذر 1394
ادرس صفحه هایی که قراره با کلیک روی دکمه باز بشن رو بده

لیلی
ساعت21:47---19 آذر 1394
چو رنگِ روز می پرد ، چو شب ز راه می رسد
چه ناله ها که از زمین ، به گــــوش ماه می رسد

ز نوشخندِ صبحـــــدم ، فریبِ روز خوش مخور
که چشم تــــا به هـــــم زنی ، شبِ سیاه می رسد

سرت به سنگ چون خورَد،ز خوابِ جهل می جهی
رهِ درست ، پیــــــــش پـــــــــا ز اشتباه می رسد

گذشت آنکــــــه داشتــــــم ز چرخ چشم مرحمت
ز دادرس کنــــــــون ستــــم به دادخواه می رسد

پرنــده ای که آشیـــــــان به خود رهش نمی دهد
چگــــــــونه زیر آسمـــــــان به سرپناه می رسد

ز بـاغ می روم برون ، به دست و دامــــن تهی
به دیگـــران وصـــال گل ، به ما نگاه می رسد

به سفره خانه ی کــرم ، حدیثِ نیک و بد مکن
که آب ، پیشتــــر ز گل ، به صد گیاه می رسد

ز راه و چـــاه آگهم ، فغــــــان ز بختِ گمرهم
که پا به راه می نهـــــم ، ولی به چاه می رسد


آپم گلم ...
پاسخ:اومدمممممم


لیلی
ساعت22:21---18 آذر 1394
ه بودنت چنان دچارم



که آویشنی



به واپسین نموری خاک



در آستانه ی سالی خشک



که پرنده ای



به کور سوی شبتابی



در مسیر شبانه ی بازگشت



که بغضی



به بی ادعایی آشنای شانه ای



همبوی همه ی همدلی ها



به بودنت دچارم



به تمامی اندوه دیرسالی



که می گویم و



شنیده نمی شود



به عصمت دردمند سایه ای



که بیهوده از پی ات



هزار توی رسیدن را



پرسه می زند و



دیده نمی شود



به تو دچارم



و نیازی که در من است



و لحظه ای که می شد



بی هیچ نیازی



با تو باشم .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 18 آذر 1394برچسب:, | 18:38 | دختر خیال پرداز
✿ Friends ✿
پارت تولز
دنیای قالب
دنیای آیکون
בو تا בوست مهربوטּ
عــــــاشــــقانــــهــــ
قاطی پاتی
۰•●اشعار شاعران●•۰
دخی بی اعصاب
✘دنیای ما خل و چلا✘
DastaneMan
سردسته شیطونا
کفشهای کال
♥♡♥کافه دخترونه♥♡♥
دل سوخته (مثل ماه)
خفاش شب
زرد
چبرتک
غم خاص
ị ز̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ב̲̲̅̅گ̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ن̲̲̅̅ج̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̅س ị
❤درســا جووون❤
شعر نو
اسیـــر عشـ❤ــــق
❤حســــــرت و تنــــــــهایی❤
دخمــل شیطون بــلآ
merry girl
عشقولیااااا
bahar
وب سایت رسمی عرفان نظر اهاری
--
حوض نقاشی
کتاب افق
یه عاشق بلا
کتاب خونه دخملونه
miss.x
(ϐεsτ ғϑгιεπd zαняα( miss.x
❤دختران گوگولی❤
maloosak

✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁
ʍąղҽ ժìѵօօղҽ..
zikzin
من و زندگی
مــــــــــــــــــن یه‍ دخی لـــــــــــ✖✖ــــــــــــاتــــــــــــ♥ــــــــــــــم
پاییز غم
♥معلم دوست داشتنی من♥
بخند
دخترانی بر خلاف جاذبه زمین
♥فسقلي هاي عاشق♥
:(: I feeł šø gøøđ
★♡♡دنیای دخترونه ما♡♡★
کلک خیال انگیز
دخترونه هـــای مـــن
من و تنهایی
آرزوهای بــربـادرفتـــــــه
عشق بارانیــ من و تو
زندگی
بهار نارنج
ماجــَــراهای مَــنو زِنـــــlifeــــدگی
خط خطی های دلم
sad girl
✘ ッ تــــــــــــــرمه ッ✘
جعبه شادی
کابوس تلخ
دنیای یه دختر باحال
طنز کده
حرفهای دل
یه خآطرع از فــــــــــــردا
دنیای قالب
اریو برزن
*سرزمین خیال های زیبا*
کتابخانه شکلاتی
عشقولیاااا
بیخیال
♥خلوت تنهایی♥
سایت تفریحی خنده بازار
دهکده والیبال
دنیای زیست و زمین
✿عروسکی✿
سرزمین من
My Note
کلبه ی دخترانه ی من
͜͡یِِ͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡בُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ے͜͜͡͡ ͜͜͡͡تُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡س͜͜͡͡♕͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡آ͜͜͡͡ ͜͜͡͡یِ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ع͜͜͡͡آ͜͜͡͡ل͜͜͡͡م͜͜͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡غُ͜͜͜͡͡͡ض
♥♫☺♪♪دختروونه ♪♪☺♫♥
پاپتی
: - )
ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿
❁ qαℓвємα ❁
2nim , تصاویر , شباهت ها, عکس, فوتو
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دخترانه
معجزه قلم
♔ب مثل بیتا♔
می خواهم خوب می شم
♥ورق پاره کاهی♥
حرف های دل تنها
BOOK OF LOVE
دخترونه های نفس
کلبه دلتنگی
❤ღ❤ღ پـــــارادایـ ــ ــ ــس لاو ღ❤ღ❤
مرده نامه
زنــــــدگــــــی به سبکـــ دخترونـــه
کتابدوست
قصر اشفته
آبي ترين خيال
سرزمین خیال
کتاب خانه
جادوی بسکتبال
دنیای رمان
شکلک
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

 





✿ Other ✿

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 741
بازدید کل : 1928
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 1207
تعداد آنلاین : 1

کد چرخش عکس

کد کج شدن گوشه تصویر

>";

Small Pink Outline Pointer